Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2009

Ας είναι καλά οι Ευρωεκλογές...

Όπως διαβάζω στη Ναυτεμπορική, σε ρεπορτάζ του Στέλιου Ιωάννου, τα ΜΜΕ της χώρας έχουν αποθέσει τις ελπίδες τους για οικονομική ανάκαμψη στις... Ευρωεκλογές. Έτσι, περιμένουν πως οι επόμενοι τέσσερις μήνες θα είναι αρκετοί για να βγάλουν τη χασούρα των περασμένων. Κι όχι, βέβαια, μόνον από διαφημίσεις, αλλά και από αύξηση των κονδυλίων προβολής του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Ναυτεμπορικής, στο χορό μπαι΄νει και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, η οποία, με στόχο την ενημέρωση των Ευρωπαίων πολιτών για τις Ευρωεκλογές, μπαίνει στη διαφήμιση, αφού σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που έχει στη διάθεσή από το Ευρωβαρόμετρο του Ιανουαρίου, μεγάλο ποσοστο των Ευρωπαίων πολιτών αγνοούν ότι μέσα στο χρόνο θα γίνουν εκλογές για την ανάδειξη εκπροσώπων στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο! Η Ε.Ε., σε συζητήσεις που έχει με την EBU (Ενωση των Δημόσιων Ραδιοτηλεοπτικών σταθμών) ζητεί από τα κανάλια σημαντικές εκπτώσεις για την προβολή αυτή, ενώ σε ό,τι αφορά τους ιδιώτες δεν έχει διευκρινισθεί ακόμα το τι μέλλει γενέσθαι. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το κονδύλι της διαφημιστικής δαπάνης κομμάτων και Δημοσίου το 2007 (έτος των τελευταίων εθνικών εκλογών) ξεπέρασε τα 110,55 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 39,73%. Να υπενθυμίσουμε ότι, ειδικότερα όσον αφορά την τηλεόραση και τα κόμματα, δίνεται δωρεάν διαφημιστικός χρόνος, ο οποίος υπολογίζεται βάσει των θεωρημένων, από τις ΔΟΥ, τιμοκαταλόγων των καναλιών, περίπου ένα μήνα πριν από τη διεξαγωγή των εκλογών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: