Δευτέρα 11 Μαΐου 2009

Νέο διευθυντή αναζητούν στην ΕΤ3

Ο Χ. Νικολαΐδης δεν είναι, από το πρωί της Δευτέρας 11 Μαΐου 2009, διευθυντής ενημέρωσης της ΕΤ3. Η καρέκλα αποδεικνύεται ηλεκτρική. Μάλιστα, σε επιστολή του προς τους εργαζομένους, ο Χ. Νικολαΐδης επικαλείται παρεμβάσεις στο δημοσιογραφικό του έργο. Η πλήρης επιστολή Νικολαΐδη έχει ως εξής:
Αγαπητοί Συνάδελφοι,
Επικοινωνώ μαζί σας για τελευταία φορά ως Προϊστάμενος της Υποδιεύθυνσης, καθώς σήμερα μου κοινοποιήθηκε με δικαστικό επιμελητή η μονομερής καταγγελία της σύμβασής μου, για «αντισυμβατική συμπεριφορά», έπειτα από απόφαση της Διοικούσας Επιτροπής της ΕΡΤ-3. 
Και το κάνω αυτό για να σας ευχαριστήσω για τη συνεργασία που είχαμε τους τελευταίους 23 μήνες. Ήταν για μένα μία περίοδος σκληρής δουλειάς, προκλήσεων αλλά και δημιουργίας. Και δεν θα ήταν τέτοια χωρίς τη συμβολή καθενός από εσάς.
Γνωρίζω ότι έκανα λάθη, ότι κάποιους από εσάς στεναχώρησα ή πίκρανα. Ζητώ ειλικρινά συγνώμη. Θέλω να πιστέψετε ότι εάν εισπράξατε έστω και για λίγο, ένα μικρότερο ή μεγαλύτερο δείγμα αρνητισμού από την πλευρά μου, αυτό δεν οφείλεται σε πρόθεση. 
Θέλω όμως να πιστεύω ότι το διάστημα αυτό ένα λιθαράκι για το ψήλωμα της ΕΡΤ-3, στο δημοσιογραφικό κομμάτι της, μπήκε…
Θέλω τέλος να σας πληροφορήσω και να σας διαβεβαιώσω ότι παρά τα όσα θα ακουστούν και θα σας ανακοινωθούν, σε καμία περίπτωση δεν ισχύει το «αντισυμβατική συμπεριφορά» που μου προσάπτεται. Η αληθινή αιτία βρίσκεται στο κλίμα έντασης που είχε δημιουργηθεί ανάμεσα σε εμένα και τον Πρόεδρο, με αφορμή πρωτοφανείς απόπειρες παρέμβασής του στη λειτουργία του Δημοσιογραφικού Τμήματος.
Από τη στιγμή που σε καμία περίπτωση εγώ προσωπικά δεν ενέδωσα στις παρεμβάσεις αυτές, είχαμε τη σημερινή κατάληξη. 
Εύχομαι σε όλους σας καλή συνέχεια και προπάντων υγεία. 

Προς το παρόν, η θέση του δεν αναπληρούται, αλλά η γενική διευθύντρια Θάλεια Ιωαννίδου και ο Γιώργος Φερέτης αναλαμβάνουν, από κοινού, να τον αναπληρώσουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: