Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Γύρω - γύρω Παρασκευή και στη μέση Σάββατο!

Υπάρχει ένα παλιό ανέκδοτο, που για να δείξει την εξυπνάδα, αλλά και την πονηράδα κάποιων, περιγράφει πώς ο Θεός έθεσε σε δοκιμασίες, ανάλογα με τις αδυναμίες αλλά και τις φοβίες του καθενός, μια σειρά από διαφορετικής θρησκευτικής πεποίθησης ανθρώπους. Μαλώνουν μεταξύ τους, για το ποια θρησκεία είναι η καλύτερη και λέει ο Χριστιανός: "Καλές οι θρησκείες μας, αλλά αν σας πω τι έγινε με ΄μενα, θα παραδεχτείτε την Χριστιανική. Ήμουν, που λέτε, με τη βάρκα για ψάρεμα, όταν ξέσπασε μπουρίνι. Προσευχήθηκα, λοιπόν, και τι έγινε: Γύρω - γύρω
ανταριασμένη η θάλασσα και στη μέση που ήταν η βάρκα μου κι εγώ... λάδι"!
"Τίποτα δεν είναι αυτό", πετάγεται ο Μουσουλμάνος. "Εγώ ήμουν με την καμήλα στην έρημο, όταν σηκώθηκε σιμούν. Με το που προσευχήθηκα,όμως ,γύρω - γύρω ανεμοστρόβιλος, στη μέση ηρεμία"!
"Κι αυτό δεν είναι τίποτα", λέει ο Εβραίος. "Εγώ, μέρα Σάββατο, κίνησα να πάω στη Συναγωγή, όταν μου την έπεσε μια γυναικάρα, ίδια η Μόνικα Μπελούτσι. Ήθελε σεξ. Αλλά πώς να κάνεις σεξ μέρα Σάββατο; Έτσι έπεσα στα γόνατα και προσευχήθηκα. Και, ρε παιδιά, απίστευτο πράγμα! Γύρω-γύρω Σάββατο, στη μέση που πηδούσα, Κυριακή"!
Όταν είδα, πριν λίγο, στην τηλεόραση, τις διαφημίσεις για τα Κυριακάτικα φύλλα, που θα κυκλοφορήσουν αύριο, Παρασκευή, το θυμήθηκα το ανέκδοτο. Γιατί αυτή η... υπερπροσπάθεια των εκδοτών, να βγάλουν φύλλο Κυριακής, θύμισε, τι άλλο, τον Εβραίο, που, για να πηδήξει την γκόμενα, κατάφερε να... αλλάξει η μέρα, μόνον εκεί που πηδούσε!
Με αυτά και μ΄ εκείνα, πάντως, κατάφεραν να μετατρέψουν τις καθημερινές εκδόσεις σε Κυριακάτικες. Το επόμενο που μας μένει είναι να ξυπνήσουμε πρωί αύριο, να πάμε στην εκκλησία, μετά να πάρουμε τις εφημερίδες από το περίπτερο και να κατέβουμε για καφέ στο κέντρο. Κι αν ο προϊστάμενός μας πει ότι πρέπει να πάμε στη δουλειά, να του δείξουμε τα dvd και να του πούμε: Κι αυτά, πότε θα τα δω;

Δεν υπάρχουν σχόλια: