Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Nielsen: Μειώνουν το χρόνο της ενημέρωσης τα κανάλια

To Alter αναδείχθηκε σε «πρωταθλητή» της τηλεοπτικής ενημέρωσης, στην σεζόν 2009-2010, αφού ήταν το μόνο κανάλι, το οποίο αύξησε τις ώρες προγράμματός στην τυπολογία «Ειδήσεις - Ενημέρωση». Αντίθετα σε όλους τους άλλους τηλεοπτικούς σταθμούς, με εξαίρεση την ΕΤ1 -που βέβαια είναι κρατικό κανάλι-, ο συνολικός χρόνος των ενημερωτικών προγραμμάτων στο υπό εξέταση διάστημα, καταλαμβάνει μικρότερο μερίδιο σε σχέση με εκείνο της σεζόν που προηγήθηκε.

Το υψηλότερο ποσοστό στην τυπολογία "Ειδήσεις - Ενημέρωση", από το πρόγραμμά της, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε την Τρίτη η Nielsen, δίνει η NET με 65,9%. Παρά ταύτα και σε σχέση με τη σεζόν που προηγήθηκε, το δεύτερο κανάλι της δημόσιας τηλεόρασης παρουσιάζει μείωση του χρόνου των Ειδήσεων, αφού το ποσοστό του, την περίοδο 2008-2009, ήταν στο 68,9%.
Το Alter δίνει το 61,2% του προγράμματος στην τυπολογία «Ειδήσεις - Ενημέρωση» (στη σεζόν 2008-2009 ήταν στο 48,7%), ενώ ακολουθούν κατά σειρά, ο ΣΚΑΪ με 59,3% (66,9%), η ET3 με 50,7% (59,1%), ο Alpha με 40,4% (47,3%), η ET1 με 40,6% (39,8%), το Mega με 34,4% (37,8%), ο Ant1 με 30,2% (43,9%) και το Star με 25,1% (30,7%).
Σε ό,τι αφορά τη γενικότερη επιλογή τυπολογίας προγράμματος, η οποία χαρακτηρίζει και το «ύφος» του κάθε σταθμού, το Mega αφιερώνει το περισσότερο χρόνο του -περισσότερο από κάθε άλλο κανάλι- στις σειρές (46,8%), το Star στις ταινίες (31,4%).
Τον υψηλότερο χρόνο στον πολιτισμό με 21,4% αφιέρωσε η ΕΤ3, στην ελαφρά ψυχαγωγία ο Alpha με 22,8%, στα παιδικά, το Star με 15% και στα αθλητικά με 9,9% ο ΣΚΑΪ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: